ئه‌م ماڵپه‌ره‌

ئەم ماڵپه‌رِه‌ تایبەتە بە بڵاوكردنەوەی بەشێك لەبەرهەمەكانم، وه‌ك لێكۆَڵه‌ر و، نووسەر و، مامۆستاى زانكۆ كە لەتەمەنی 17 ساڵیەوە دەنووسم، لە ساڵی 2000 و، یەكەم وتارم لە ڕۆژنامەی كوردستانی نوێ‌ / پاشكۆی ئەدەب و هونەر دا ، بڵاوكردۆته‌وه‌، بەناوی (غەم لە گۆرانی وتن دا)، لە مانگی 12/2000 دا، و لە ساڵی 2004 یەكەم كتیبم بەناوی (ڕێبەری سایتە كوردییەكان) لە چاپدا و، تا ئێستا زیاتر له‌ 200 كتیبی چاپ و بڵاوكراوه‌م هه‌یه‌، سه‌دان وتار و توێژینه‌وه‌م نووسیووه‌ و بڵاوم كردۆته‌وه‌ له‌ بواره‌كانى (كۆمپیوته‌ر، مێژوو، شه‌ریعه‌، شێعر و چیرۆك و لێكۆلینه‌وه‌ى وێژه‌یی، و ......). تاهه‌نووكه‌ به‌ تێكرایی زیاتر له‌ ((30)) هه‌زار لاپه‌ره‌ نووسینم هه‌یه‌.
به‌و هیوایه‌ى له‌رێگه‌ى ئه‌م ماڵپه‌ره‌ كه‌سییه‌وه‌ خزمه‌تێك به‌ خوێنه‌رى كورد بكه‌م.
هێمن مه‌لا كه‌ریم به‌رزنجى
خاوه‌ن و به‌رێوه‌به‌رى ماڵپه‌رِ

رێكخستنى ژیربێژیی كۆمپیوته‌ر

رێكخستنى ژیربێژیی كۆمپیوته‌ر 
Computer Logical Organization
ئه‌م به‌شه‌ى ماڵپه‌ره‌كه‌م، تایبه‌ته‌ به‌ وانه‌كانى ((ژیربێژیی Logic  و، نه‌خشه‌ سازیی ژیربێژیی Logic Design )) كه‌ له‌و وانه‌یه‌دا پێشكه‌ش به‌ خوێندكاره‌كانمم كردووه‌ له‌ به‌شه‌كانى : ((ئاى تى، ته‌كنه‌لۆژیاى بنكه‌یزانیارى، زانستى كۆمپیوته‌ر، و تۆرى كۆمپیوته‌ر)) ....
ئه‌م وانانه‌ له‌ ئاستى سه‌ره‌تاییه‌وه‌ ده‌ست پێده‌كات بۆ ئاستى ناوه‌ندیی و پێشكه‌وتووان، ئاستى خوێندكاران له‌به‌رچاو گیراوه‌، و هه‌ردوو به‌شی نه‌زه‌ریی و كرداریی له‌ خۆ ده‌گرێت.
به‌و هیوایه‌م سوود به‌ هه‌ركه‌سێك بگه‌یه‌نم له‌ هه‌ر كۆلێژ و به‌شێك كه‌ وانه‌ى ژیربێژیی بخوێنێت، سوپاسی سه‌رنج و تیبینى هه‌ر به‌ریزێكیش ده‌كه‌م، له‌گه‌ڵ ئه‌وه‌ى هه‌وڵم داوه‌ بێكه‌م و كورتى بێت. 
هێمن مه‌لا كه‌ریم به‌رزنجى 
20 ى 1 ى 2018 
-----


نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی یه‌كه‌م :: نیشانه‌كان
Part 01 : Signals 


نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی دووه‌م  :: به‌رنامه‌ى ماتلاب
Part 02 : Matlab Software 


نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی سێهه‌م  :: نه‌زمى ژماره‌یی ژماره‌ 
Part 03 : Digital Number System 
كلیك بكه‌  



نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی چواره‌م :: گۆرینه‌كانى نه‌زمى ژماره‌یی  
Part 04: Number System Conversions 



نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی پێنجه‌م :: كۆده‌كانى باینه‌رى   
Part 05: Binary Codes  


نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی شه‌شه‌م :: ته‌واوكاریه‌كانى  ژمێره‌ى    
Part 06: Arithmetic Complements   



نه‌خشه‌سازیی ژیربێژیی ژماره‌یی
Digital Logic Design
به‌شی حه‌وته‌م :: كرداره‌ ژمێره‌ییه‌كان     
Part 07: Arithmetic Operations   
كلیك بكه‌   



 نه‌خشه‌سازى ژیربێژیی ژماره‌ى 
Digital Logic Design 
به‌شی هه‌شته‌م:: جه‌برى بولییه‌نى و ده‌روازه‌كان
Part 08 :: Boolean Algebra and Logic Gates 

كلیك بكه‌ 



نه‌خشه‌سازى ژیربێژیی ژماره‌ى 
Digital Logic Design 
به‌شی نۆهه‌م :: جێبه‌جێكردنى جه‌برى بولییه‌نى و ده‌روازه‌كان
به‌ به‌كارهێنانى ماتلاب به‌ شێوه‌یه‌كى كرداریی
Part 09:: Applying Boolean Algebra and Logic Gates 
Using Matlab

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر