ئه‌م ماڵپه‌ره‌

ئەم ماڵپه‌رِه‌ تایبەتە بە بڵاوكردنەوەی بەشێك لەبەرهەمەكانم، وه‌ك لێكۆَڵه‌ر و، نووسەر و، مامۆستاى زانكۆ كە لەتەمەنی 17 ساڵیەوە دەنووسم، لە ساڵی 2000 و، یەكەم وتارم لە ڕۆژنامەی كوردستانی نوێ‌ / پاشكۆی ئەدەب و هونەر دا ، بڵاوكردۆته‌وه‌، بەناوی (غەم لە گۆرانی وتن دا)، لە مانگی 12/2000 دا، و لە ساڵی 2004 یەكەم كتیبم بەناوی (ڕێبەری سایتە كوردییەكان) لە چاپدا و، تا ئێستا زیاتر له‌ 200 كتیبی چاپ و بڵاوكراوه‌م هه‌یه‌، سه‌دان وتار و توێژینه‌وه‌م نووسیووه‌ و بڵاوم كردۆته‌وه‌ له‌ بواره‌كانى (كۆمپیوته‌ر، مێژوو، شه‌ریعه‌، شێعر و چیرۆك و لێكۆلینه‌وه‌ى وێژه‌یی، و ......). تاهه‌نووكه‌ به‌ تێكرایی زیاتر له‌ ((30)) هه‌زار لاپه‌ره‌ نووسینم هه‌یه‌.
به‌و هیوایه‌ى له‌رێگه‌ى ئه‌م ماڵپه‌ره‌ كه‌سییه‌وه‌ خزمه‌تێك به‌ خوێنه‌رى كورد بكه‌م.
هێمن مه‌لا كه‌ریم به‌رزنجى
خاوه‌ن و به‌رێوه‌به‌رى ماڵپه‌رِ

۱۳۹۶/۱۱/۱۳

نیگا


نیگا
ئه‌من ده‌مگوت:په‌شێوم و، خه‌مینم
ئه‌تۆش ده‌تگوت:نزامه‌، وانه‌تبینم.
ئه‌من ده‌مگوت:به‌قوربانى نیگات بم
ئه‌تۆش ده‌تگوت: هه‌مووكه‌س، بابی بابم.
***

ئه‌من ده‌مگوت: گوڵم مه‌ستى دیدارم
ئه‌تۆش ده‌تگوت:فیدات بم تاقه‌ یارم.
ئه‌من ده‌مگوت: به‌ قریوه‌ و نیگاى چاوت
ئه‌تۆش ده‌تگوت:به‌بێ هۆ كه‌وتمه‌ داوت
***
ئه‌من ده‌مگوت:هه‌نارت ، وه‌ك هه‌نار خۆش
ئه‌تۆش ده‌تگوت:له‌ پاى چی بوى سیاپۆش؟
ئه‌من ده‌مگوت:كوڵمت گه‌شه‌ و رازاوه‌
ئه‌تۆش ده‌تگوت:هه‌ست و هۆشت شێواوه‌.
***
ئه‌من ده‌مگوت:چاوانى تۆ، دڵ و جه‌رگى برِیووم
ئه‌تۆ ده‌تگوت:له‌ دوورى تۆ،كه‌سێكى خێر نه‌دیووم
ئه‌من ده‌مگوت:كه‌ تۆ دیی، دێ دڵشادیت
ئه‌تۆش ده‌تگوت:دڵم شاده‌، به‌ شادیت.
***
ئه‌من ده‌مگوت: نازه‌نینم، بمده‌یه‌ ماچێكى خۆش
ئه‌تۆش ده‌تگوت:چما زاڵم، خوداتكردوه‌ فه‌رامۆش؟
ئه‌من ده‌مگوت: به‌سه‌ ناز، بیره‌ باوه‌ش، تاقه‌یارم
ئه‌تۆش ده‌تگوت:به‌مێردم بی، خودا ئاسانكا كارم.
هێمن مه‌لا كه‌ریم به‌رزنجى
تیبینى وێنه‌كه‌ له‌ ڤێستیڤاڵى شێعرى هه‌ر چوار پارچه‌ى كوردستان گیراوه‌ و، له‌ راسته‌وه‌ بۆ چه‌پ :
1- مامۆستا ((عومه‌ر كه‌ریم به‌رزنجى)) - نووسه‌ر، شاعیر و لێكۆڵه‌ر.
2-مامۆستا ((ئاسۆ نه‌جارِیی)) - رۆژهه‌ڵاتى كوردستان.
3-هێمن مه‌لا كه‌ریم به‌رزه‌نجى
Image may contain: 3 people, people standing

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر